poniedziałek, 5 czerwca 2017

Ładna Historia

Jak pewnie zdążyliście już zauważyć od jakiegoś czasu znacznie mniej mnie na blogu. Nie dzieje się to jednak bez powodu ;) Od dobrych dziewięciu miesięcy (tak jak zresztą zapowiadałam po Chrzcinach Poziomki) działałam z Kamilą (przeważnie spotykamy się w jej pięknym domu) nad projektem, któremu nadałyśmy nazwę...


Pod tą tajemniczą nazwą kryje się nasza pasja i zamiłowanie do kwiatów, naturalnych ozdób oraz oryginalnych detali. W ramach naszej działalności proponujemy kompleksową dekorację i oprawę florystyczną ceremonii ślubnych, przyjęć weselnych oraz imprez okolicznościowych. Począwszy od opracowania motywu przewodniego, poprzez przygotowanie kompozycji kwiatowych, druków i innych elementów dekoracyjnych tworzymy z każdej uroczystości Ładną Historię, zapadającą wszystkim w pamięć na bardzo długo :)



Pierwsza Ładna Historia, którą miałyśmy okazje tworzyć odbyła się w ostatni weekend maja na przyjęciu weselnym Kasi i Bartka w Zielonce :) Panna Młoda chciała aby kolorem przewodnim był brzoskwiniowy, a dokładnie peach avalanche (nasze inspiracje znajdziecie na Pinterest), ale całość była delikatna, romantyczna i pastelowa. Obowiązkowym kwiatem była oczywiście biała peonia, która zaczyna kwitnąć właśnie w maju. W połączeniu z różami, goździkami, eustomą, alstromerią, frezją oraz dużą ilością zieleni udało się nam stworzyć niewymuszony i naturalny, ale elegancki charakter wystroju sali. Kaligrafowane numerki stołów były kontynuacją tablicy z rozsadzeniem gości, a winietki w postaci bardzo modnych cake pops (więcej na naszym Pinterest) dodały całości aranżacji słodkiego charakteru ;) 






















Bardzo jestem ciekawa Waszych wrażeń i opinii? :) Nieskromnie powiem, że jak na pierwszy raz to jesteśmy z Kamilą dumne z efektu końcowego :) A i Państwo Młodzi oraz goście nie kryli zadowolenia oraz nie szczędzili pozytywnych komentarzy. W najbliższą sobotę przed nami kolejna Ładna Historia, więc trzymajcie kciuki! Już teraz zapraszam Was do podglądania postępów i efektów na naszym Instagramie (>>> KLIK) i Facebooku (>>> KLIK) i mam nadzieję do zobaczenia na Waszym przyjęciu ;)



LU

PS Odebrałam dzisiaj blat kuchenny co oznacza tylko jedno >>> WKRÓTCE PRZEPROWADZKA NA NOWE MIESZKANIE :D :D :D

Pin It

8 komentarzy:

  1. Kolejna piękna polska firma tworzona z miłości i pasji :) Ach i żal, że nasz ślub już za nami ;) Powodzenia i duuużo klientów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Wasze przedsięwzięcie, więc napisałam do Ciebie zapytanie:)

      Usuń
  2. Przepięknie!!! Troszkę Wam zazdroszczę zawsze marzyłam by zająć się organizacją, no może kiedyś... Ale przepięknie wyszło i trzymam kciuki za Was. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie! :D
    Lubię takie... historie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super inicjatywa. na pewno się powiedzie! trzymam kciuki za powodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładna historia..... świetny pomysł i wykonanie (pamiętam jak na swój ślub bezskutecznie szukałam łososiowo-bladoróżowych koreanek, by w końcu wystąpić z bukietem w kolorze pomarańczowym, bo o tej porze roku (sierpień) nie dało się wyhodować innych.....
    Mam nadzieję, że dzisiejsze młode pary nie będą miały takich problemów, zwłaszcza z Waszymi pomysłami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie - subtelnie, delikatnie i romantycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wam wyszło. Te tablice kwiatowe za młodymi tez robiłyście?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...