poniedziałek, 3 sierpnia 2015

I'm on the top of the world...

...od wielu wielu lat, za sprawą tego niezwykłego w swej prostocie człowieka (pseudonim Szarlatan ;), który zmienił i zmienia mój świat każdego dnia na jeszcze lepszy <3 


W naszą rocznicę ślubu, która wypada właśnie dzisiaj, zawsze oglądam krótką, a potem długą wersję wydarzeń z tego bajkowego dnia! :)))


zdjęcie: Fotografownia
film: Ragus Film

Czy w małżeństwie można być szczęśliwym, oj TAK! :D Ale zanim się podejmie o nim decyzję trzeba trafić na bratnią duszę, czego właśnie dzisiaj z okazji swojego szczęścia Wam życzę :))) A tym co już mają swoje misie pysie polecam aby o nie dbały i je dopieszczały każdego dnia! Z pewnością zwróci się z nawiązką ;D Zresztą nic innego nie daje w życiu tyle radości co prawdziwa miłość <3

Lecę świętować! :D
BUZIAKI
Miłego popołudnia!
LU

Pin It

32 komentarze:

  1. Dużo szczęścia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :) i nieustającego szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :))) Miło, że tu wciąż zaglądasz :))))

      Usuń
  3. Z uśmiechem się na Was patrzy :) Z okazji rocznicy życzę Wam, aby uśmiech nigdy nie schodził z Waszych twarzy, a oczy zawsze były pełne radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry,
    Bardzo lubię Twój Blog, często tu zaglądam, chociaż się nie odzywam. Czasem brak mi słów, zapiera dech. Zwyczajnie zaczytuję się.
    Ale z okazji Waszej dzisiejszej rocznicy przemówiłam - obejrzałam filmik i mam wilgotne oczy - cudny filmik. Piękna, szczęśliwa z Was para. Niech Wam się wiedzie! Życzę nieustannych wspólnych pasji i ciągłego na nowo odkrywania siebie. Wszystkiego co najważniejsze we wspólnym życiu!
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dziękuje! Zrobiłaś mi ogromną radość tym komentarzem i skoro już się ujawniłaś to zachęcam Cię abyś pisała częście, o ile masz na to ochotę oczywiście :))) Całuje, ściskam, pozdrawiam! Lu

      Usuń
  5. O, MBCz w Wołominie - gdyby nie proboszcz w miniaturce, nie rozpoznałabym :) to parafia mojego męża, a przez parę poślubnych miesięcy także moja :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :D No pięknie, mojego również ;) Dzięki za miłą niedzielę i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Wspaniały filmik!
    Oby uśmiech wam zawsze towarzyszył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czego więc życzyć takiej parze jeśli miłości mają w bród? ;)
    oby tak dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez jesteście cudni:))) Wszystkiego dla Was co najlepsze, oby Wasza miłość rosła i rosła każdego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo szczęścia, ja też świętuję rocznicę ślubu w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuje się pod tym :) idę dopieszczac swojego a wam co raz więcej miłości z każdym rokiem razem

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo szczęścia i jeszcze więcej miłości! (o ile to w ogóle możliwe ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i wszystkiego naj naj! Nie mogę się nadziwić, że to już rok u Was... pamiętam, jak zaczęłam tu zaglądać na trochę przed Waszym ślubem! :) Ale co ja się dziwię... nam w tym roku stuknie 5 rocznica ślubu i 12 bycia razem... :) Czas ucieka przez palce! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Można rzec jedno CHWILO TRWAJ 😊
    Wiele fantastycznych dni przed Wami.
    Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby Wasza miłość z roku na rok była coraz większa i piękniejsza :)
    Filmik cudowny a Wy tacy młodzi i piękni :)
    Wspaniała pamiątka !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje. Ja świętowałam nastą rocznicę związku kilka dni temu. Szczęścia w dalszym wspólnym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  16. A jakie było wesele....!!! :) Ludmiłko dajesz mi inspiracje małżeńskie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczarowany świat. ... pięknie wyglądaćie....
    Zostane u Ciebie na dłużej. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie! To wyjatkowy dzien ale najwazniejsze aby tak w dalszym zyciu pozostalo:)
    Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Wiele miłości na następne lata:))) Małżeństwo to wielka przygoda, czasem jest pod górkę, czasem chce się skakać ze szczęścia, ale warto! Nam niedługo stuknie 11 lat:) I podpisuję się pod stwierdzeniem, że trzeba o siebie nawzajem dbać - cudownie, jesteście tacy szczęśliwi, oby to trwało jak najdłużej, a jak będzie ciut gorzej, niech pamięć o tym czasie pozwala Wam dotrwać do kolejnych chwil szczęścia:)
    Super filmik:))
    Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lu dużo szczęścia na kolejne lata!! wspólne lata!

    OdpowiedzUsuń
  21. My za rok staniemy przed ołtarzem. Twoje ostatnie słowa mocno mnie wzruszyły. Piękne i prawdziwe! Wszystkiego dobrego dla Was:*
    Cieplutko pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzruszyłam się !!! Bądźcie zawsze tacy !!!! Szczęśliwi, radośni, piękni i zakochani !!! Niech nic złego nie stanie nigdy na Waszej drodze ! Jesteście jak dwie połówki tego samego jabłka :-)) I niech nikt nie próbuje tego zmieniać !
    Dużo wszystkiego dobrego na kolejne lata bycia razem.
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo szczęścia życzę Wam przez całe życie !!! Następnych takich cudownych rocznic !!! Jesteście piękni i młodzi i trochę szaleni, a może nawet bardzo. Życzę Wam , by tak Wam zostało !!! Dziękuję za ten filmik, który przybliżył Was trochę i spowodował, że uśmiechnęłam się i wzruszyłam... Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeee! I o to chodzi! Ja we wrześniu też mam rocznicę, okrąglutką- piątą <3 I kocham mojego męża każdego dnia jeszcze bardziej. Buziaki i wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  25. Święta prawda!!! Też obchodzimy niedługo rocznicę - 13 sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...