sobota, 1 grudnia 2012

Gwiazda

Zupełnie nie wiem skąd ta moda i pomysł, żeby dekorować dom na święta Gwiazdą Dawida, ale trzeba przyznać, że wygląda to cudnie i sama dałam się ponieść temu trendowi już rok temu :) W tym również zamierzam powiesić swoją gwiazdkę na ścianie, ale tak oglądam sobie tegoroczne znaleziska i widzę, że ta dekoracja również ewoluuje...bo oprócz klasycznej może być podwójna lub ze światełkami, tegorocznym hitem jest dla mnie jednak wielka gwiazda z małych białych perłowych guziczków, którą udostępniła nam w tym roku Z potrzeby piękna...










Widziałam i przyznaję, że jest czarująca :)))


 Robicie takie gwiazdki? A może wiecie skąd w ogóle ten pomysł? ;)
Dzisiaj 1 Grudnia, zaczynamy wielkie odliczanie do świąt? :D Ja już nie mogę się doczekać :)))
Pozdrawiam ciepło :)))

Lu

Pin It

7 komentarzy:

  1. Tak, tak tak! ja właśnie jestem w trakcie poszukiwania odpowiednich do tego celu patyczków:) i rzeczywiście ta zpotrzebypiekna jest niesamowita...
    choć ja chyba i tak postawię na tą klasyczną:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam w ogrodzie, chyba jabłonki :) Czekam na Twoją :D

      Usuń
  2. Sama dalam sie poniesc w tamtym roku i taka gwaizdke (Dawida) sobie wyprodukowalam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie jestem sama z tym gwiazdkowym zapałem :) Czasem zastanawiam się tylko co inni ludzie sobie myślą, jak widzą taką gwiazdę haha. Bo moja Mama od razu powiedziała, że to gwiazda Izraela haha i co to za pomysł?? ;)

      Usuń
  3. Nie potrafię wyjaśnić tej symboliki w kontekście Skandynawii, ale gwiazda jest bardzo dekoracyjna. Mnie jednak zbyt mocno się kojarzy z symbolem żydowskim.
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, ale w zupełności mi to nie przeszkadza ;) Dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  4. I gwiazdy mam i kocham. Z wszystkich patykow wychodzą piękne:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...